Exercicis de tipus test a internet

Començar exercici

Anuncis

24 Responses to Exercicis de tipus test a internet

  1. Miquel Brocal Sánchez says:

    Aquesta pregunta té dos buits pero la solució són dues paraules.
    L’alcalde va inaugurar el _____ educatiu i també el camp de _____ que hi ha al costat.

    complexe / anexe / de deports

    complex / annex / d’esports

    complejo / annexe / d’esports

    • vicent says:

      agraït per la teua informació. Ja ho hem corregit
      L’alcalde va inaugurar el _____ educatiu _____ i també el camp _____ que hi ha al costat.

  2. assenci says:

    La xiqueta s’ha xafat el dit _____ amb la _____ de la porta.
    A)menovell / bissagra
    B) menyic / frontissa
    C) gorrí / frontissa

    Dieu que la resposta correcta és A) però en realitat és la B) ja que BISSAGRA crec que encara no està reconeguda!!!!!!!

  3. Mª Josep says:

    M’ha encantat la vostra pàgina.
    La pregunta següent:
    “_____ tot el matí esperant _____ la gent que ha vingut a reclamar”.
    he contestat :He hagut de passar / a.
    I dona per bona la següent:
    “He hagut de pasar / Ø”.
    Passar s’escriu amb doble essa. La resposta que falta és:
    “He tingut que passar / Ø”.
    ¿Estan totes mal?.
    Un salut

  4. Jose says:

    A l’examen de juny de 2010 hi ha alguna errada
    Hi ha una frase amb la paraula cardiac sense accent que la dóna per bona

  5. carmen says:

    M’agrada molt la vostra pàgina, pero heu de tenir molta cura perquè hi ha molts errors en les respostes.
    Al diccionari posa “un son profund” i haveis posat com correcte “una son profunda”
    Hi ha també posat “cual” en algunes de les preguntes , etc…

  6. Aladdin says:

    Fils de puta, teniu moltes preguntes que estan molt malament, reveseu-ho. Per la vostra culpa he suspés un exàmen

  7. zapatualas says:

    trayaa

    • zapatualas says:

      vinga vinga vinga vinga. Me tornee locoo. vimvimvimvimvimvim

      • zapatualas says:

        mecage en sanputes ya vimvimvimvim magrada aquesta pagina vimvimvim m´ho pase escandalosament be, aquest disapte de nit no ixire per fer testos vimvimvimvim

  8. Agustí. says:

    Bona nit.
    He estat pegant una ullada a aquest lloc i m’ha agradat, la tinc em compte.
    També he vist tots el comentaris que s’han deixat en aquest lloc.
    Jo vaig estic preparant a gent … us deixe l’enllaç a la meua web per si la necessiteu.
    És possible que tinga errors, ja que em costa molt programar, però ho faig amb molt de gust ahí va:
    wwww.pruebasdevalenciano.es

    Ací trobareu proves de la junta i proves per al meu alumnat.
    Un salut i paciència, en som molts que intentem ajudar a la gent que vol aprovar alguna prova oficial de valencià.

  9. José Maria says:

    No sé qué pasa que solo me sale el examen de Juny 2009 matí en todos los exámenes

Deixa un comentari

